A Jeep, hogy a csodás kis jármű, amely nem csak arról szól minden. Úgy tűnik, mintha már velünk örökre, de nem indult el, hogy életének 1940-ig. Ebben az évben, mert a második világháborúban az amerikai hadsereg ki a vonatkozó előírásokat Egy általános célú haszonjármű. Az előírások a következők voltak:
A nyilvános pályázat Annak szükségességét, hogy sehova felderítő jármű is érezhetők a hadsereg I. világháború óta, és ez elősegíti a megjelenését több javaslatot az évek során. Után több lehetséges változata a specifikációk által meghatározott szállásmester hadtest, július 7-én 1940 szólított fel: 1. A vezetés első tengely 2 sebességű átvitel esetén rendelkeznek az kiszabadítva az első tengely hajt. 2. A testület téglalap alakú design összecsukható szélvédő és 3 kagylóülések. 3. Teljesítményének növekedését (feltehetően tekintetében a has-flopper prototípus). 4. : A vontatásra. 5. 30 kaliberű géppuska szerelhető. 6. Blackout világítás. 7. Olaj-fürdő levegőszűrő. 8. Hidraulikus fékek. 9. Teljes úszó tengely. 10. Tengelytáv 80 ". 11. Legnagyobb magasságát 40 ". 12. Legnagyobb súlya 1275 £. 13. Megközelítési és elhagyási szögek 45 és 40 fok, ill. 14. Kell érkeznie 50 km / h kemény felületre. 15. Speciális merevítések egy sarkcsap horog beállít. 16. Nem alumínium használt hengerfejet. 17. Legalább 4 henger. 18. 8. A 70 járművek tenni kellett négykerék-kormányzás.
Ford, amerikai Bantam és a Willys-Overland válaszol a hívást. Banton építette az első Jeep 1940-ben. Ez volt a Bantam Pilot (BRC-60). Hetven ilyen darab készült. Ford előállított két egység az úgynevezett törpe. 1941-ben gyártottak 3700 egység nevezett a Ford GP Willys gyártott modell 1553 MA's Innen a többi már történelem.
A név Jeep is egy érdekes történetet is. Az első pénzverés a "JEEP", az alkalmazott gépjármű, első világháború alatt bekövetkezett. Szerint Major EP Hogan, aki történelmet írt a fejlődését a Jeep a hadsereg szállásmester felülvizsgálata 1941-ben. A "Jeep", írta. "Ez egy régi hadsereg autószerelő távú nyúlik vissza, első világháború, és használt üzlet szerelők hivatkoznak minden új gépjárművet kapott egy teszt." Jeep még mindig használják a hadsereg motor medencék is a 1930-as általános cél vagy "GP" rövid. Bár a hadsereg 1941 kézikönyv arra utal "GP" a kormány 80 "autó tengelytávolsága (Jeep). Előtt, majd 1936-ban, a "Jeep" volt be a világot egy Popeye képregény jellegű, "Eugene a Jeep".Az egyetlen szóval Eugene mondhatnánk volt "Jeep, Jeep", és a "GP", akkor vált "Jeep". Aztán a "Willys Jeep-Ton negyed volt, 1. által használt az USA hadserege a második világháborúban. Amikor a második világháború Jeep volt, ki is a háború alatt, a "Jeep" volt itt maradni.
További megjegyzés, hogy a történelem a Jeep adta Rodney Hawk az Butler, Pa "Az American Bantam Car Művek Butler, Pa eleget a felhívásnak, a hadsereg és a tervezett, és sikeresen tesztelték és igazolták a dzsip a hadsereg. Willy's Overland és a Fordok entrys nem felel meg a hadsereg szemüveg. American Bantam nagyon korlátozott termelési kapacitás így A hadsereg vette Bantams bejegyzést, és odaadta Willy's és a Ford a termelést. Sajnos nem volt az elismerés vagy kompenzáció American Bantam, és a cég hamarosan csődbe ment. " Többet megtudni az amerikai Bantam Car Művek kattintson az alábbi linkre. Rodney is nyújtott nekem két weboldalakat, hogy elmondja a valós történet a dzsipek kezdetek
|