AUTOK

Auto!


Története

Alapító

1903 Cadillac

Cadillac alakult a maradványai a Henry Ford Company , amikor Henry Ford elindult együtt több tagját kulcsfontosságú partnerek és a társaság feloszlott. Azzal a szándékkal, felszámolása esetén a vállalkozás eszközeit, a Ford pénzügyi támogatókat William Murphy és Lemuel Bowen hívják mérnök Henry M. Leland a Leland Faulconer & Manufacturing Company, hogy értékelje a gépek és berendezések előtt eladták őket.

Ehelyett, Leland meggyőzték őket, hogy továbbra is a személygépkocsi üzleti használata Leland jól bevált egyhengeres motor. Henry Ford távozása szükséges egy új nevet, és augusztus 22-én 1902 vállalkozás református, mint a Cadillac Automobile Company. Leland és Faulconer gyártás és a Cadillac Automobile Company egyesült 1905-ben. [2]

A Cadillac autó kapta a nevét a 17. századi francia felfedező, Antoine de la Laumet MOTHE, Sieur de Cadillac , aki megalapította a Detroit 1701-ben. [3] [4]

járulékai az autóipar

1921 Logo

Annak legkorábbi év Cadillac, amelynek célja a mérnöki precizitás és a stílusos luxus kivitelben, ami az autók között kell rangsorolni a legjobb az USA-ban. [5] hasznosítása csereszabatos alkatrészek fontos volt az innováció 1908-ban. Cadillac volt az első szériát gyártó egy teljesen zárt fülke Az 1910-ben és 1.912 először foglalja bele az elektromos rendszert, amely lehetővé teszi induló , gyújtás , és a világítást. [5]

Speciális motorok és sebességváltók

1915-ben bevezetett 90 fokos Laposfejû V8-as motor 70 lóerő 2400 fordulat / perc és 180 font láb a nyomaték, amely lehetővé teszi a gépkocsik eléréséhez 65 mérföld per óra. [5] Ez volt gyorsabb, mint a legtöbb utakon lehet befogadni ebben az időben. [5] A Cadillac úttörő szerepet játszott a két sík V8-as főtengely 1918-ban. [5] 1928-ban bevezette az első Cadillac clashless Szinkron-Mesh manuális váltóval , kihasználva állandó háló felszerelés. [5] 1930-ban végrehajtott első Cadillac V-16 motor, a 45 fokos fej feletti szelep, 452 köbhüvelyk, és 165 lóerős, az egyik legerősebb és legcsendesebb motorok az Egyesült Államokban. [5]kidolgozása és bevezetése a V8, V16 és a V-12 segített, hogy a Cadillac " Standard a világ. " [5]

Egy újabb modell a V8-as motor, az úgynevezett felső szelep, meg a szabvány az egész amerikai autóipar 1949-ben. [5]

Body tervezés

Cadillac bevezetni tervező-stílusú karosszéria (szemben az auto-alapú) 1927-ben. Telepítve ütésálló üveg 1926-ban. Cadillac is bemutatta a "torony tetején", az első olyan acél tetőfedő egy személygépkocsi. [5] Korábban, autó teteje építettek szövetből borított fa.

Tailfins bővült a test vonalát 1948-ban. [5] Az Eldorado Brougham 1957 kínált "memória helyet" funkció, amely lehetővé teszi ülésben kell menteni, és emlékeztetett a különböző vezetők. Az első teljesen automata fűtő / légkondicionáló rendszer került bevezetésre 1964-ben, lehetővé téve a vezető számára meg a kívánt hőmérsékletet kell fenntartani "klímaberendezés". A 1960-as évek végén, Cadillac kínált száloptikás figyelmeztető rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy nem sikerült izzók. Driver légzsák kínált Cadillac modell egyes 1972-1973.

Korai járművek

1903 Cadillac modell
1910 Cadillac
1929 Cadillac

Az első autó volt októberében lezárult 1902-ben a 10 lóerős (7 kW) Cadillac. Ez gyakorlatilag megegyezik a 1903 Ford Model A . Sok források szerint az első autó gördült ki a gyár október 17-én, a könyv Henry Leland - Master of Precision, a dátum október 20., más megbízható forrásra autós száma 3 épültek október 16-án. Minden esetben, az új Cadillac volt látható a New York Auto Show a következő év januárjában, ahol lenyűgözte a tömeget ahhoz, hogy gyűjtsön több mint 2000 vállalkozás megrendelések. A Cadillac legnagyobb értékesítési pont volt a precíziós gyártás, és ezért, a megbízhatóság, hanem egyszerűen egy jobb készített jármű, mint a versenytársai.Cadillac részt vett a felcserélhetőség vizsgálat az Egyesült Királyságban 1908-ban, amikor elnyerte a Dewar Trophy a legfontosabb előrelépés az év az autóiparban.

A General Motors

Cadillac-ben vásárolta meg a General Motors (GM) konglomerátum 1909-ben. Cadillac lett a General Motors "presztízs részlege, melynek célja a termelés nagy luxus járműveket. A Cadillac line is GM alapértelmezett marque a "kereskedelmi alváz" az intézményi járművek, mint a limuzinok , mentőautók , halottszállító kocsik és a temetési otthoni virág autókat , az utolsó három amelyek testre szabott értékesítés utáni gyártók. Cadillac nem gyárt ilyen járműveket a gyárban.

Júliusban 1917-ben az Egyesült Államok hadseregének szüksége volt egy megbízható személyzettel autót és úgy döntött, a Cadillac Type 55 Touring modell után a teljes körű vizsgálat a mexikói határon. Kétezer 350 az autók felhasználásra szállított francia tisztek azamerikai expedíciós erők alatt az I. világháború . [6]

Előtti második világháború Cadillac jól épített, nagy teljesítményű, tömegben gyártott luxus autók, amelyek célja a felsőbb osztály piacon.A 1930-as években, Cadillac hozzá autók V12 és V16 motorok azok körét, amelyek közül több is ellátott egyedi edző beépített szervek, ezek a motorok is figyelemre méltó az az idő, hogy meg tudja valósítani A magas teljesítmény, selymes simaságot és a csendet .

Személygépkocsi stylist Harley Earl , akit Cadillac volt toborzott 1926-ban, és aki a fejét az új művészet és Color szakasza januárban kezdődő 1928-ban tervezték, 1927 egy új, kisebb "társa" autó a Cadillac, amely nevezte a La Salle , a másik után francia felfedező,Robert René Cavelier, Sieur de La Salle . Hogy a márka továbbra is a termelés 1940-ig.

A nagy gazdasági világválság

1940 Cadillac 90 Town Car

1932-ben, miután Cadillac szenvedett rekord alacsony értékesítési és díjak elleni diszkrimináció fekete ügyfelek, Alfred Sloan létrehozott egy bizottságot, hogy vizsgálja meg megszakítása a Cadillac sor. Egy végzetes igazgatósági ülésen Cadillac elnöke Nicholas Dreystadt hallottam, hogy a legendás bokszoló, Joe Louis nem tudott bemenni a forgalmazási, hogy vesz egy autót, mert fekete volt, és igénybe, amelyek a fehér barát, hogy a vásárlás neki.Dreystadt adott a GM-igazgatóság egy 10 perces beszédében, amelyben támogatta a hirdetések fekete fogyasztók, hogy növelni értékesítését. A fórumon megállapodtak abban, hogy Dreystadt 18 hónap eredmények. Cadillac sikerült túlélni a gazdasági világválság által részének GM. 1940-ben Cadillac eladások tízszeresére emelkedett 1934-hoz képest.

A 1934-ben hozott a forradalom összeszerelő-line technológia. Henry F. Phillips Phillips bevezette a csavar és a járművezető a piacra. Belépett a tárgyalásokat a General Motors, és meggyőzte a Cadillac csoportot, hogy új csavarok is sebességű szerelvény idők, és így növelje nyereségét. Cadillac volt az első autógyártó, hogy használja a Phillips technológiát, melyet széles körben elfogadott, 1940-ben. Az első, hosszú évek minden autó épített a társaság ugyanazokkal az alapvető motort és hajtáslánc 1941-ben. [7]

háború után

1948 Cadillac

Háború utáni Cadillac, amely magában foglalja a gondolatok a General Motors vezető stylingHarley J. Earl , innovációk sok stílus jellemzői, hogy jött, hogy egyet a klasszikus (késő-1940-es és 1950-es) amerikai autóipar , beleértve a tailfins és wraparound szélvédők . Fióka autóipari magazin Motor Trend elnyerte az első "Car of the Year" a Cadillac 1949-ben, a vállalat fordult le. [8] november 25-én 1949 Cadillac készítette el egymilliomod autó, 1950 Coupe de Ville. [9]Ez is rekordot állítottunk fel az éves termelése több mint 100.000 autót, [9] rekord megismételte 1950-ben és 1951-ben. [10] A Cadillac első tailfins, ihlette két kormánylapátok a Lockheed P-38 Lightning , megjelent 1948-ban, az 1959 Cadillac volt a megtestesülése a tailfin őrület, a legismertebb tailfins minden termelési autó.

Cadillac egyéb megkülönböztető stílus attribútum volt az első lökhárító-minták néven ismertté vált Dagmar lökhárítók vagy egyszerűen Dagmars. Milyen indult el a háború után, mint egy tüzérségi gránát alakú lökhárító őr lett egyre fontosabb része a Cadillac bonyolult első hűtőrács és a lökhárító összeszerelése. Mivel a 1950-es múlt, az elemet helyezett nagyobb a front-end design, hatástalanítva céljuk a lökhárító őrök. Azt is még hangsúlyosabbá vált, és voltak hasonlíthatók a kebelébe 1950-es televíziós személyiség Dagmar . 1957-ben szerzett a lökhárítók fekete gumi ötletet, mely csak fokozta a kapcsolatát a stílus elem és egy stilizált, eltúlzott lökhárító design. A 1958-elem enyhítettek, majd teljesen távol az 1959 modellek.

1966-ban, Cadillac lenne árrést, a legjobb éves értékesítési még több mint 192.000 egység (142190 közülük de Villes), [11] növekedése több mint 60%. [12] Ez meghaladta a 1968-ban, amikor a Cadillac tetejű 200.000 egység Az első alkalommal. [13]

A dob- elsőkerék-hajtású Eldorado 1967-ben, mint a személyes luxus coupe, annak egyszerű, elegáns design - Messze a farok-uszony és krómozott túlzásokat a 1950-es években - adta Cadillac közvetlen konkurenciát jelent a Lincoln és a császári , és 1970-ben, Cadillac eladások élére Chrysler 's az első alkalommal. [14] Az új 472 cu-ban (7,7 l) motor debütált az 1968-as modellévben, tervezett végső kapacitása a lehetséges 600 cu-ban (9,8 l) 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 8
Heti: 10
Havi: 435
Össz.: 134 850

Látogatottság növelés
Oldal: CADILLAC
AUTOK - © 2008 - 2024 - csikcsomortan-kona.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weblap készítő egyszerű. Weboldalak létrehozására: Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »